Associate programme intercedent
Leer Adhoc Zorgt kennen, persoonlijk en professionele ontwikkeling, vakkennis opdoen en je ontwikkelen tot zelfstandig intercedent op één van onze vestigingen.
Voor de locatie in Arnhem hebben we een aantal plekken over, meld je nu aan door je cv en motivatie te mailen.
Ben jij opzoek naar groeigarantie en veel zelfstandigheid én verantwoordelijkheid met de juiste begeleiding?
Overstijg jezelf bij Adhoc Zorgt!
Wij zijn opzoek naar een specifiek profiel. Iemand die betrouwbaar is, beschikt over durf, communicatieve vaardigheden en bereid is om héél veel te leren.
Adhoc Zorgt bied je de kans om je te ontplooien tot een ware intercedent. De essentie van deze functie is om vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Je bent verantwoordelijk voor het creëren van je eigen kandidaten -en klantenbestand. De klanten bevinden zich binnen het sociaal domein, zorg en in het onderwijs.
Tijdens het associate programme staat jouw groei centraal. Je werkt aan je skills, zowel hard als soft. Je komt in een klein gezellig en hecht team terecht en bouwt samen naar langdurig werkplezier.
Fase 1
Onboarding
We starten met een warm welkom bij de introductie van Adhoc Zorgt en bespreken de schijf van 5 tijdens de eerste dag. Je start de eerste drie maanden met blended leren, we geloven in theorie maar ook in doen. Adhoc Zorgt bied je om je collega’s beter te leren kennen door nauw en groepsmatig samen te werken, je purpose en hiermee je werkgeluk te intensiveren. Praktische kennis, vakkennis en ontwikkeling van competenties zullen onderdeel zijn van je onboarding.
Adhoc Zorgt Basis training
In de basistraining leer je alles over het vak uitzenden, detacheren en bemiddelen. Blended leren is dan ook de methodiek die we toepassen. Coaching on the job, online of offline, maar vooral samen. De opleidingscoördinator toetst op vakkennis en onze externe partner op wet- en regelgeving. Tenslotte ontvang je een basis certificaat.
Intervisie
Maandelijks zal je aansluiten bij de intervisies. Adhoc Zorgt streeft naar een High performance organisation met een actiegerichte organisatiecultuur. Adhoc Zorgt blijft dit stimuleren door interactieve bijeenkomsten met alle lagen van de organisatie. Dit doen we om elkaar te blijven inspireren opdat we uitzonderlijke resultaten zullen behalen
Business coaches
Business coaches Char & Shirley.
Persoonlijke training
Je leidinggevende is op de hoogte van je kwaliteiten en ontwikkelpunten, hierin zal met jou in samenspraak aan gewerkt worden. Denk aan het uitbouwen van recruitment, sales of vakkennis.
Evaluatie moment(en)
Je ontwikkeling staat centraal, je leidinggevende zal dan ook bij fase 1 met je evalueren. Tijdens dit moment bespreek je je ontwikkeling en wat de vervolgstappen zijn.
Fase 2
Groeirapport
Het groeirapport geeft inzicht in je kwaliteiten, ontwikkelingspunten, ambitie en is basis van jouw ontwikkelingstraject.
Masterclasses
Adhoc Zorgt behaald kwaliteit door te leren, en bieden dan regelmatig masterclasses over verschillende thema’s. Ontwikkeling en groei wordt dan ook beloond. Bij het behalen van 3 masterclasses ontvang je 500 euro opleidingsbudget.
Business coach
Gedurende tijd blijf je terecht kunnen bij je kwartiermaker. Zij zorgen ervoor dat ze je tijdens jouw proces je blijven begeleiden.
Coaching mindfulness
Werk-privé balans achten we van belang. Adhoc Zorgt biedt om die reden jaarlijks coaching over mindfulness op het werk, meer genieten van je werk dat is onze ETOS.
Senior intercedent
Je hebt de groei gemaakt, je bent senior intercedent en pakt de extra volgende opdracht met beide handen aan. Buddy jij met de nieuwe intercedent?
Vast contract!
Je hebt alle facetten doorlopen als intercedent? Jouw leidinggevende en jij zijn tevreden over je ontwikkeling, dan volgt een salarisverhoging en een vast contract. Gefeliciteerd!